Retarder Proofer ככה מתפיחים היום

חדר תפיחה-קירור “Retarder Proofer” או בעברית ריטארדר פרופר, הינו פתרון מתקדם בתחום האפייה שמאפשר שליטה מרבית על הטמפרטורה והלחות היחסית. בשלב האחרון של מחזור הפעולה, החדר משנה מצב מחדר קירור ששימש לאחסון המוצרים לחדר מחומם שמאפשר תפיחת מוצרי המאפה. בצורה זו, ניתן לאחסן מוצרי מאפה בקירור במשך הלילה או סוף השבוע, ובזמן הנתון שתוכנת, המוצרים יהיו מוכנים לאפייה לאחר התפיחה.

יתרונות השימוש ב-Retarder Proofer

חדר התפיחה-קירור ממקסם את תהליך התפיחה תודות לדיוק ברמת החום והלחות, דבר המשפר את הטעמים ומאפשר תהליך תפיחה טבעי ביותר,מדובר בשינוי משמעותי בצורת החשיבה והעבודה בכל הקשור להתפחה ואפיה.

מהפכה בתהליך האפייה

הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת ל-Retarder Proofer להיות מערכת כמעט מובטחת להצלחת תהליך האפייה. המכשיר החדשני הזה הוא בין ההמצאות החשובות ביותר בתחום האפייה כיום.

איך זה עובד?

האופה יכול כעת לתכנן את יום העבודה ולתכנן את הייצור מראש. החיסכון הגדול ביותר בשימוש בתפיחה-קירור הוא הזמן. בתהליך המסורתי, יש להתחיל את הייצור מוקדם בבוקר על מנת:

  • ללוש את הבצק
  • לעצב ולהכניס לתבנית
  • לאפשר למוצר לתפוח
  • להכניסו לתנור כשעתיים לאחר התחלת העבודה

חיסכון בזמן ובכסף

שימוש במערכת תפיחה-קירור במאפייה מאפשרת לתהליך העבודה להתחיל בבוקר (או בכל זמן שנבחר), כשהמוצרים כבר תפחו ומוכנים לאפייה. כך נחסכות כשעתיים של עבודה בכל יום, דבר שמאפשר לייצר את המוצרים שיאפו למחרת ולהכניסם ל-Retarder Proofer. האופה יכול לישון שעתיים נוספות בכל יום ועדיין להכניס את המוצרים לתנור באותו הזמן מאחר ותהליך התפיחה נעשה אוטומטית במערכת.

בנוסף, שימוש ב-Retarder Proofer מהווה חיסכון ניכר בכוח אדם ושכר עבודה. הוא מאפשר לאופה להכין מוצרים נוספים בזמן שהמוצרים הקיימים נמצאים כבר בתהליך התפיחה, ובכך החיסכון בכוח האדם מחזיר את ההשקעה בזמן קצר ביותר.

מתאים לכל מפעל

מערכות תפיחה-קירור Retarder Proofer קיימות במגוון גדלים ואפשרויות, וניתן להתאים את המערכת הדרושה לכל מטרה, גם למפעלים קטנים.

למגוון הריטארדרים

מערכת Retarder Proofer היא בהחלט מהפכה באפייה המקצועית, ומי שמחפש לשפר את תהליכי ההתפחה והקירור במטבח שלו, ימצא בה פתרון מושלם. היום, אפשר לקחת את המוצרים שלכם לשלב הבא ולהבטיח איכות מקסימלית בכל אפייה.

שתפו אם אהבתם !

פוסטים אחרונים שעלו

עשינו לכם חשק לשמוע עוד?

דברו איתנו – אנחנו נשמח לייעץ !

דילוג לתוכן