מינון ובקרת טמפ מים

תיאור

לקבלת תוצאה איכותית  יותר של הבצק, חשוב להשתמש בממנן מים מדויק ואמין.

חברת  Baktec פיתחה מגוון מקיף של ממנני ומערבלי מים תעשייתיים המאפשרים למאפיות לנהל ולייעל את תהליך הייצור שלהן. על מנת להגיע לאיכות באופן עקבי.

הדגמים לבחירה 

אלקטרוניים: 

הדגמים האלקטרוניים והתרמוסטטים של Baktec מיוצרים עם תרמוסטט תעשייתי מיוחד למדידת טמפרטורות בדיוק רב, וגם מתחת ל-3 מעלות צלזיוס. דגמים אלו הנם אמינים ביותר, קומפקטיים וקלים לתפעול ותחזוקה.

דגמים דיגיטליים:

הדגמים הדיגיטליים של Baktec מצוידים במערכת Injection-Mixing-Flow –  IMF. עם מערכת מהפכנית זו, כל אספקת המים (חמים , קרים ו/או שילוב ביניהם ) מווסתת באופן אינדיבידואלי ורציף. המערכת אמינה במיוחד, מהירה מאוד ומגיעה לטמפרטורה הרצויה תוך שניות בודדות.

דיגיטל Pro:

דגמים אלו ניתנים לחיבור למחשב של הלקוח בסביבת הייצור ומאפשרים התממשקות  כגון PROFINET ו-Ethernet/IP. לדגמי CERES Pro של Baktec תפריט התקנה ומידע ידידותי וברור, הנשלט באמצעות תצוגת LCD. במכשיר זה ניתן  לאחזר מידע כגון היסטוריית האצווה (זמן, ליטר, טמפרטורה) והתקדמות האצווה.

INDUSTRIAL PRO

תכונה ייחודית של מכשירים אלה היא מהירות המינון הגבוהה ביותר שלהם. המשמעות היא שניתן להפחית ביעילות את זמני הייצור דבר המאפשר לישת כמויות גדולות יותר של בצק באותה רמת דיוק. יתר על כן, הדגמים בטווח זה ניתנים לחיבור בקלות למחשב תהליך או PLC. 

לצפייה בעלון המידע.

לצפייה בעלון מידע נוסף.

למידע נוסף באתר הספק.

דילוג לתוכן